Bartmans's post
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Level 8

Pioneering Master

Any tips for becoming a pioneering master when you live in the Netherlands? Seems like every single building is already discovered by someone else in this cultivated country. Perhaps @JanVanHaver knows?

Screenshot_20220513-191256.png

5 comments

Accepted Solutions
Connect Moderator
Solution

Re: Pioneering Master

Ik antwoord maar meteen in het Nederlands @Bartmans - dat verkleint het risico op vertaalfouten 😀

 

Nieuwe zaken, gebouwen of winkels toevoegen is inderdaad moeilijk in een dichtbevolkte regio als de Benelux (hoewel je via lokale media of lokale groepen op sociale media soms berichten kan vinden over nieuwe winkels). Maar je hoeft niet noodzakelijk aan gebouwen te denken. Ook bv. standbeelden (categorie: Beeldhouwwerk) of glasbakken (categorie: Recycle inleverpunt) behoren tot de mogelijkheden.

 

Wat die laatste betreft: vele steden en gemeenten hebben op hun website lijsten staan met de locaties van hun glasbakken en op basis daarvan kan je aan de hand van StreetView nagaan of die al dan niet al zijn aangemaakt als POI op Maps. Als voorbeeld kan je de kaart bekijken die ik maakte van de glascontainers in Brugge (waarvan ik er een groot deel als POI heb toegevoegd): https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1grkYQMlDQB6uikwM17j3cYtRqD6v3iWh&usp=sharing

 

Veel succes!

Check out LetsGuide Podcast | #LGCTM | Please always @Mention me so I see your reply

View solution in original post

Connect Moderator
Solution

Re: Pioneering Master

Ik antwoord maar meteen in het Nederlands @Bartmans - dat verkleint het risico op vertaalfouten 😀

 

Nieuwe zaken, gebouwen of winkels toevoegen is inderdaad moeilijk in een dichtbevolkte regio als de Benelux (hoewel je via lokale media of lokale groepen op sociale media soms berichten kan vinden over nieuwe winkels). Maar je hoeft niet noodzakelijk aan gebouwen te denken. Ook bv. standbeelden (categorie: Beeldhouwwerk) of glasbakken (categorie: Recycle inleverpunt) behoren tot de mogelijkheden.

 

Wat die laatste betreft: vele steden en gemeenten hebben op hun website lijsten staan met de locaties van hun glasbakken en op basis daarvan kan je aan de hand van StreetView nagaan of die al dan niet al zijn aangemaakt als POI op Maps. Als voorbeeld kan je de kaart bekijken die ik maakte van de glascontainers in Brugge (waarvan ik er een groot deel als POI heb toegevoegd): https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1grkYQMlDQB6uikwM17j3cYtRqD6v3iWh&usp=sharing

 

Veel succes!

Check out LetsGuide Podcast | #LGCTM | Please always @Mention me so I see your reply
Level 8

Re: Pioneering Master

Wow, daar kan ik wel wat mee, Jan. Hartelijk dank, ik was teveel gefocust op de 'bakstenen' maar met deze tips gaat er weer een nieuwe wereld voor me open 🙂 

Connect Moderator

Re: Pioneering Master

@Bartmans Op een bepaald moment dacht ik ook dat het waar wij wonen onmogelijk was om straten toe te voegen, want die zijn uiteraard allemaal al in kaart gebracht, toch

 

Niet dus - ik zit ondertussen op meer dan 250 toegevoegde straten 😁

Check out LetsGuide Podcast | #LGCTM | Please always @Mention me so I see your reply
Level 8

Re: Pioneering Master

I am working from long ago for Google. I have level 8.sir how I am improve my Google to earn money. I have problem for more then a year I am upload ads but couldn't. Google asking me what's your Google debit card or credit cards number. I am poor living in pakistan and I don't have credit card or debit cards. Can without debit card or credit card number I'm upload ads.i need help for this.thankful of you

Level 8

Re: Pioneering Master

Sir I am from Pakistan khyberpukhtunkhwa. If you give me any advice to who earn money from Google ads.tnx sir