Thank you very much for your words @TravellerG it was a pretty interesting experience and I wanted to share here with all of you.
Silvy.
Thank you very much for your words @TravellerG it was a pretty interesting experience and I wanted to share here with all of you.
Silvy.
Thanks to you @KhanSayfullah for reading my post.
Silvy.
Gracias Adro, buena data. Correr, bueno ya ni corro jaja pero lo de los dientes no tenía idea.
Saludos @AdroGran
Silvy.
Bonjour j’espère que vous allez bien j’ai besoin d’aide pour comprendre local guides connect et apprendre des astuces
Thanks for sharing these valuable moments with us, dear LG friend @SilvyC …
Siiii, @Soarele32 , me pasa lo mismo.
¿En este lugar los monos no son de robar cosas a la gente @SilvyC ?
Creo que a mí también me daría un poco de miedo estar rodeada de tantos monos. Jajaja
Hola @EugeGallardo no, la verdad éstos monos eran muy educados jaja creo debe depender de la especie, no lo sé en realidad.
Silvy.
Hola @Chanti Bienvenida a Connect.
Si lo que buscas es hacer conexiones con otros Guías Locales alrededor del mundo éste es el lugar ideal.
Ya que eres nueva aquí podrías comenzar presentándote a la comunidad en el post Introduce yourself February
También te dejo el link a éste post que seguro te será de ayuda para entender Connect 14 helpful tips for using Connect
Silvy.
Hello @SilvyC ,thank you for introducing them!
This is a place associated with the Primate Research Institute of Kyoto University, one of Japan’s top universities. Monkeys are close partners in human brain science and psychology research. They are treated with great care, and their research into human medicine has had an impact all over the world.
Good to know that in Japan there are well behavior monkeys. @SilvyC
In India we are irritated by these creatures.
Mag je dan glimlachen? Ik weet dat sommige soorten het laten zien van tanden als een bedreiging beschouwen. Er zijn trouwens nog dieren die het in de ogen kijken niet echt fijn vinden. Een kat blijkt ook steeds naast je ogen te kijken, omdat het in de ogen kijken bij katten vaak gebeurt tijdens imponeer- of dreiggedrag.
@NandKK : In India zijn apen heilig, als ik me dat goed herinner. De apen in de tempels hebben simpelweg ontdekt dat, als ze iets stelen van toeristen, die toeristen graag bereid zijn om iets lekkers terug te geven om hun gestolen goed mee te ruilen. Ik las ooit in een boek van de primatoloog Frans De Waal dat die apen ook ontdekten dat, hoe waardevoller het weggepikte object, hoe meer de toerist wil geven. Dieren leren gedrag aan om te krijgen wat ze willen. Als je een kat hebt, merk je ook wel dat die dieren erg goed zijn in het africhten van hun baasjes om eten etc. los te peuteren. @user_not_found
: ik weet niet of het van soort tot soort verschilt of apen stelen of niet. Maar als de gemiddelde toerist in Japan zich keurig aan de regels houdt en de apen geen gelegenheid krijgen om afpersingsgedrag te cultiveren, zullen ze dat ook niet doen. Ik kan de link naar het filmpje volgens mij niet vinden, ofwel moet ik nog eens zoeken.
@KattyGeltmeyer you are correct.
**In India, monkeys hold a special place due to their connection to Hinduism
.**Many Hindus revere Hanuman, the monkey god, and view monkeys as his descendants. This often leads to monkeys finding refuge and acceptance in religious sites and pilgrimage destinations, beyond their natural jungle habitats.
However, their mischievous nature doesn’t go unnoticed. While revered, monkeys can be notorious for snatching belongings. While offering them food in exchange for stolen items is a common practice, it doesn’t always guarantee success. As I learned the hard way with my five juice boxes, sometimes even appeasement comes at a cost!
@NandKK : misschien vonden ze het ook grappig of intrigerend om zelf door die bril te proberen kijken: sommige apen herkennen zichzelf b.v. in een spiegel of herkennen groepsgenoten als ze een film over hen zien. En misschien vonden ze de doosjes sap die u aanbood onvoeldoende waard om gewillig uw bril terug te geven? Het feit dat ze de bril aan elkaar doorgaven, doet me toch vermoeden dat ze probeerden door de lenzen te kijken en dat ze opmerkten dat de omgeving er anders uitzag dan als ze niet door die bril keken.
@KattyGeltmeyer yes yes … Monkeys are very smart. They are well known for their greed and mischievousness.
Gracias @YasumiKikuchi por ésta información, he aprendido algo más sobre éste lugar
Silvy.
Jaja @NandKK en Argentina también hay algunos lugares donde uno se puede encontrar con monos muy traviesos que gustan de robarse todo lo que pueden.
Silvy.