KattyGeltmeyer's post
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Level 7

Voedsel uit de muur =automaat

Beste

 

Ik weet niet of dit fenomeen ook buiten België gekend is, maar wij hebben bakkerijen die vlakbij de winkel een broodautomaat hebben: je zou het met een automaat voor dranken kunnen vergelijken die je in  treinstations etc. aantreft, maar in dit geval kan je brood kopen wanneer de bakkerswinkel zelf gesloten is. Dit kan handig zijn, en dus lijkt het me ook handig als de locaties van dergelijke automaten ook op Maps aangegeven worden. Nu hebben ze geen aparte categorie, dus zijn ze meestal als "bakkerij" gecategoriseerd. Maar hoe worden zulke automaten in b.v. Nederland gecategoriseerd? Ik weet dat je daar kroketten en andere snacks uit de muur kan halen. Ook andere automaten zijn in opkomst, waar je aardbeien, aardappelen, ... kan kopen. @JanVanHaver: misschien kan jij hier nog verder aanvullen? Bedankt voor het mee denken. #DeniGu : mochten er geschiktere categorieën zijn voor dit type publiek toegankelijke toestellen waar je na sluitingstijd voedsel etc. kan kopen, dan hoor ik het erg graag.

If you want to help me in making Google services more accessible and more inclusive, you can also contribute to #GoogleCrowdsource https://crowdsource.google.com

Thanks in advance for your help.
3 comments
Level 9

Betreff: Voedsel uit de muur =automaat

@KattyGeltmeyer 

Hallo Katty, hast du mal versucht so einen Automaten als Ort zu Google Maps zuzufügen. 

Ich weiß  nicht ob es funktioniert denn hier bei uns ist mir sowas noch nicht begegnet 

Level 7

Re: Voedsel uit de muur =automaat

Hoi @Annaelisa: nee, ik heb zelf nog nooit zo'n automaat aan maps toegevoegd, ik bewerk alleen bestaande poi's van zulke automaten. Iets toevoegen aan maps is al een hele heksentoer als je de locatie etc. niet goed kan aangeven. Ik kan geen speld plaatsen op de plek waar die automaat op de kaart staat.

If you want to help me in making Google services more accessible and more inclusive, you can also contribute to #GoogleCrowdsource https://crowdsource.google.com

Thanks in advance for your help.
Level 9

Re: Voedsel uit de muur =automaat

@KattyGeltmeyer 

Wenn man einen Ort auf Google Maps zugefügt und mit richtigen Adressdaten,

also korrekter Name, Straße mit Hausnummer und den Ort, wird die richtige Position automatisch auf Google Maps anzeigt. Fehlt nur noch die Branche und schon ist alles vorhanden.

Wenn es dann genehmigt wird, braucht es nur noch eine Rezension in der man alles erklären kann.